Kirjoittaja Aihe: Haarajoki 13.8 klo 11 -->  (Luettu 4556 kertaa)

Sryubko

  • Käyttäjä
  • *
    • Profiili
Vs: Haarajoki 13.8 klo 11 -->
« Vastaus #15 : 12. Elokuuta 2016, 19:54 »
En tiedä aseeni todellista lähtönopeutta joten tulen mittaamaan sen.Jos lähdöt on sallittu,olen tulossa

Mulla on ainaki krono mukana ja jos ampuu yli nii käytät vain semiä.

Käykö tälläinen että ampuu vain semiä? Itse ammun aseellani käytännössä aina semiä muutenkin.

Myyrä

  • Panssarihonorin ylläpitäjä
  • Hallitus
  • Käyttäjä
  • *****
  • Puheenjohtaja, Hallitus
    • Profiili
Vs: Haarajoki 13.8 klo 11 -->
« Vastaus #16 : 12. Elokuuta 2016, 20:05 »
Kaupasta uutena ostettu. Ei ole omaa kronoa. Kaupassa ilmoitettiin että lähöt olis just 130ms 0,2g kuulilla mutta yleensä ne on just jonku 5ms pienemmät mitä ilmotetaan. En viitsi kuitenkaan tulla softaamaan teidän peleihin jos ase ampuukin oikeasti 130ms

Tule pelaamaan vaan, tietääkseni mikään augi ei vakiona ammu noihin lukemiin, kaupat ilmottelee yleensä omia lukemiaan.

Cybron666

  • Vieras
Vs: Haarajoki 13.8 klo 11 -->
« Vastaus #17 : 12. Elokuuta 2016, 20:07 »
En tiedä aseeni todellista lähtönopeutta joten tulen mittaamaan sen.Jos lähdöt on sallittu,olen tulossa

Mulla on ainaki krono mukana ja jos ampuu yli nii käytät vain semiä.

Käykö tälläinen että ampuu vain semiä? Itse ammun aseellani käytännössä aina semiä muutenkin.

Yhdyn Myyrän vastaukseen. Tuskin mikään kauppa myisi valmiiksi viritettyä asetta, joten tule vain.

Mikäli aseesi oikeasti olisi viritetty, niin kyllä voit semiä ampumalla pelata.

Sryubko

  • Käyttäjä
  • *
    • Profiili
Vs: Haarajoki 13.8 klo 11 -->
« Vastaus #18 : 12. Elokuuta 2016, 20:09 »

Tule pelaamaan vaan, tietääkseni mikään augi ei vakiona ammu noihin lukemiin, kaupat ilmottelee yleensä omia lukemiaan.
[/quote]

Selvä kiitos tiedosta!

Cybron666

  • Vieras
Vs: Haarajoki 13.8 klo 11 -->
« Vastaus #19 : 13. Elokuuta 2016, 10:12 »
Tiedoksi kaikille!

Saavun pelipaikalle vasta klo 11:15 - 11:30 aikoihin koska joudun poikkeuksellisesti tulemaan eri Z-junalla.

Tulkaa ajoissa pelipaikalle joka tapauksessa, koska tuskin molemmat valvojista ovat myöhässä.